لما الواحد يحس بالعار من حاجة وعايز يتجنبها.
format_quoteأحمد مهتم بشكله جداً.
حس بالعار لما شاف سواق جاي بعربية قديمة وعمل نفسه مش عارفه.
ف
أضافها فؤاد_2592
في ٥ آذار ٢٠٢٦
لما الواحد يحس بالعار من حاجة وعايز يتجنبها.