يفشّق، فشَّقت بعني عدي، عديتها
format_quoteالولد يعدي فوق رجل الأب... الأب: لا تفشق من فوق رجلي يابنيي... (لا تعدي فوق رجلي يا ولدي)
الاستاذ في الصف: نحن اليوم حنكمل الوحدة الاولى والتانية وانفشق عالرابعة على طول.. (يعني حنعدي الثالثة بدون ماندرسها)
ر
أضافها رنا_5161
في ٢١ حزيران ٢٠٢٦