أي يفتي السباك في النجارة والنجار يفتي في الكهرباء والطبيب يعمل فهلوي ويفتي في الميكانيكا.
format_quoteلو العرب يبطلوا فهلوة حا نبقا ولا أمريكا في زمانها.
هوّ ايه اللي جابنا ورا غير الفهلوة؟
و
أضافها وليد538
في ٢ حزيران ٢٠٢٦